29 Mayıs 2021

Her şey seninle güzel Fransızca çeviri Cem Adrian sesi

 Sanatçı: Eda Baba

Ayrıca seslendiren: Batuhan Sevimo, Cem Adrian, 

Deniz Seki, Zerrin Özer, Çiğdem Talu

(Videosu En Altta)


Fransızca çeviri


Avec toi,tout est agréable

Avec toi,tout est agréable

Même marcher dans la rue

Même courir après des rêves

Qui ne se réaliseront pas

 

Avec toi,tout est agréable

Même ce sol et cette pierre

Même cette peur à l'intérieur de moi

Et ces larmes aux yeux

 

Si nous devons nous séparer

Au moment où on ne s'y attend pas

Il me suffit un seul jour

Que j'ai partagé avec toi

 

Avec toi,tout est agréable

Même cette voix que j'entends

Non seulement de l'eau que je bois

Mais aussi l'air que je respire....(est agréable avec toi)

 

Avec toi,tout est agréable

Même cette pluie et cette neige

Même les traces des larmes sur mon visage

Sont agréables

 

Si nous devons nous séparer

Au moment où on ne s'y attend pas

Il me suffit un seul jour

Que j'ai partagé avec toi

 

Si nous devons nous séparer

Au moment où on ne s'y attend pas

Il me suffit un seul jour

Que j'ai partagé avec toi

 

Ça me suffit....

 



Türkçe


Her şey seninle güzel

Her şey seninle güzel,

Yolda yürümek bile

Olmayacak Düşlerin

peşinde koşmak bile

 

Her şey seninle güzel,

bu Toprak bu Taş bile

İçimdeki bu Korku

Gözümdeki bu Yaş bile

 

Beklenmedik bir Anda

Ayrılık gelip çatsa

Seninle paylaştığım

tek bir Gün yeter bana

(x2)

 

Her şey seninle güzel,

duyduğum bu Ses bile

Yalnız içtiğim Su değil

aldığım Nefes bile

 

Her şey seninle güzel,

bu Yağmur bu Kar bile

Yüzümdeki Gözyaşının

İzleri onlar bile

 

Beklenmedik bir Anda

Ayrılık gelip çatsa

Seninle paylaştığım

tek bir Gün yeter bana

(x2)

 

Beklenmedik bir Anda

Ayrılık gelip çatsa

Seninle paylaştığım

tek bir Gün yeter bana

(x2)

 

Yeter bana (x3)




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

1=ipegin erkeğe haram olması 2=altının erkeğe haram olması 3=zina yapanın taşlanaraköldürülmesi 4=erkek ve kadinin sunnet edilmesi 5=kabir a...