15 Nisan 2021

Aşk mecradan sapmakta

 


yorum Şahbeyit Fatih Şahin Işık


Aşk mecradan sapmakta


Bakındım telâşeyle odamda sağa sola

Her tabloyla derdime bir dert daha ekledim

Aklım senli dünümde gözüm düşüyor yola

Meşakkatli gözlerin füturuyla bekledim



Bil ki seni beklemek doğum sancısı gibi

Seni beklemek inan talihsizlik terkibi


Yıllar zulüm yüklerken kelebek kanadıma

Gönderdim bilinmeze, canıma ok sapladım

Sağanak yağmur gibi gam yağarken adıma

Ruhumu eze eze bitmeyen dert topladım


Seni hâlâ beklemek aklıma hakaret mi?

Böyle bekleyebilmek yoksa bir marifet mi?


Gecelerin bedeni çarmıhlara gerildi

Mevsimlerin başında hoşçakala alıştım

Gitmelerin nedeni, kuşkular gösterildi

Verdiğin kasavetin çözümüne çalıştım


Çaresizce beklemek huzurumu terkediş

Seni beklemek her gün kana hasret zerkediş


’Son’ yazılan sahnede sonu kabul etmeyip

Aynı filmi yeniden başa alıp izledim

Unut onu diyene asla kini gütmeyip

Sabrı boğan sabrımla yollarını gözledim


Her gün seni beklerken yanmaya daldı ömrüm

Mahzun olmuş kalbimle bil ki kısaldı ömrüm


Destursuzca haykırdım sesimi duyman için

Ayrılık korkusuna biçare el uzattım

Gururumu da kırdım aşkımı sayman için

Viran olan gönlümü yalnız senle kuşattım


Seni bunca beklemek kör kütük bir sarhoşluk

Gelmemen ihtimali âtimi saran boşluk


Nar yakan düşlerimde tek sanayken temâyül

Beni biraz avutan gözyaşımdaki tuzdu

Aşkım, Mecnun aşkına oluyorken tekabül

Dil susuz, dudak susuz vaha bile susuzdu


Kaç kitap yazmam gerek hasreti anlatmaya?

Bakışımın özeti yetsin vuslat tatmaya!


Varlığın yoksa bile gölgen beni öpmekte

Kurşun sıksın göğsüme eğer dolmuşsa vadem

Yarınlar seni ister, hayalini tepmekte

Mahşere koyma aşkı dayanmıyor iradem


Bak, s/aklandı aşkımız fırtınalar kopmakta

Bitir şu bekleyişi! Aşk, mecradan sapmakta


Müjgân Akyüz Dündar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

1=ipegin erkeğe haram olması 2=altının erkeğe haram olması 3=zina yapanın taşlanaraköldürülmesi 4=erkek ve kadinin sunnet edilmesi 5=kabir a...