15 Nisan 2021

Müjgân Değilsin Müjgân

 


yorum Ahmet Ormancı


Müjgân Değilsin Müjgân


Ne zaman gözlerini unutmaya çalışsam

Karşımda mavi deniz yakın eder uzağı

Ne zaman yokluğuna iç çekerek alışsam

Denizde ve göklerde göz renginin tuzağı



Gece olmalı gece! Siyah olsun unutmak

Unutmak! Senaryosu kapkara dram aşkı

İçimdeki umudu öylece söküp atmak!

Atmak ki, dirilmeden öldürmek haram aşkı


En güzelini kurdum belki de hülyaların

Pegasusun sırtında Cebel-i Nur’u gezdim

Belki sırrına erdim gördüğüm rüyaların

Aşkın ulvî yüzünü son sahnesinde sezdim


Öldürdüm "Sen" putundan kalbimdeki tanrıyı

"Sen ve ben katil olduk!" Nietzsche’nin deyimiyle

Gerçek aşka döndürdüm aşk denilen sanrıyı

Rahman yoluna girdim elifiyle mimiyle


Kirpiğin cürmü ne ki gözyaşımı taşısın

Müjgân değilsin müjgân, kara sabır taşısın


2012 Müjgân Akyüz Dündar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

1=ipegin erkeğe haram olması 2=altının erkeğe haram olması 3=zina yapanın taşlanaraköldürülmesi 4=erkek ve kadinin sunnet edilmesi 5=kabir a...