27 Nisan 2011

Gözyaşım Neşem Güneşim Zehir

 Gözyaşım  Neşem  Güneşim  Zehir


Öksürüğümle  uyandırıyorum  karanlığı

Yalnızlığımı  onunla  avutmalıyım


Düşümdeki  kahramanların  dillerinde  ilahi  

Üzerlerinde  yeşil  düğün  elbisesi  

Elimde,  başı  duvaklı  kentin  alyansı

İçinde   "Gün  ışıyana  dek"  yazısı

Bu  kenttekiler   nedense  kısa  süre  tanıyor

Ben    yüzlerini   görmezden  gelirken

Onlar,  geceyi  uzatmama  kızıyor


Uyun(a)mayan  siyahlar  içinde

Yazıyorum   beyaz  düşlerimi

İzninizle,  kentin  güneşe  mahkum  yolcuları

Karanlık  odama   getirdim  gözyaşı  baharını

Islak  gözler  üstünde  sefahatın  zamanı


Yer  çekimine  karşı  duran  müjgânlar

Beni  mest  eden  o  en  güzel  anlar

Dilimde  Şems,  elimde  Mevlana

Günüme  gün  ışımasın  derim 

Gözyaşı  şarabını

Ruhumun  elinden  içerim


Eti  benim,  kemiği  de  benim  düşler

Azığım  mehtap   olur,  mehtabım  şiir

Gözyaşım  neşem  olur

Güneşim  zehir



Müjgân  Akyüz Dündar

1=ipegin erkeğe haram olması 2=altının erkeğe haram olması 3=zina yapanın taşlanaraköldürülmesi 4=erkek ve kadinin sunnet edilmesi 5=kabir a...