16 Mayıs 2021

Dans la plaine ve Türkçe çevirisi

 Sanatçı: Barış Manço

Şarkı: Dans la plaine

Fransızca

çeviren Ahmet Kadı


 

Dans la plaine


Dans la plaine, je chevauchais sans arrêt

Et je voyais ton doux visage,

Et le pays où m'attendaient mes amis

Je ne savais pas que tu n'étais pas très sage.

 

Y avait en ville cet imbécile,qui t'aimait

Qui espérait pouvoir te prendre.

Qui un beau jour m'invita pour me surprendre

Je ne savais pas, je ne pouvais pas comprendre.

Dans la plaine, on chevauchait tous les deux

En bon premier, moi j'avançais sans inquiétude,

 

Il a visé, il a tiré deux coups de feu,

il m'a touché et laissé dans la solitude..

La ballade que je chante, est pour toi

je ne vois plus, plus ton doux sourire

car je quitte cette vie aujourd'hui

je veux te dire... mais je délire.. c'est fini...

 


Türkçe çevirisi


Ovada


Ovada, at üzerinde gidiyordum hiç durmadan

Ve görüyordum tatlı yüzünü

Ve arkadaşlarımın beni beklediği memleketi

Senin çok da uslu olmadığını bilmiyordum

 

Şehirde bir aptal vardı seni seven

Seni alabilmeyi umut eden

Bir gün bana sürpriz yapmak için beni davet etti

Bilmiyordum, anlayamıyordum

Ovada, ikimiz at üstünde gidiyorduk

Her şeyden önce ben kaygısızca ilerliyordum

 

Nişan aldı ve iki el ateş etti

Beni yaraladı ve ıssız yerde bıraktı

Söylediğim bu balad senin için

Artık, artık tatlı yüzünü görmüyorum

Çünkü bugün bu hayatı terk ediyorum

Sana söylemek istiyorum ama sayıklıyorum….bitti…


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

1=ipegin erkeğe haram olması 2=altının erkeğe haram olması 3=zina yapanın taşlanaraköldürülmesi 4=erkek ve kadinin sunnet edilmesi 5=kabir a...