16 Mayıs 2021

Only You Türkçe çevirisi ve videosu

 Sanatçı: Matthew Perryman Jones

Şarkı: Only You

Çeviri: Türkçe

çeviren: Ahmet Kadı



Sadece sen


Seni nasıl unutabilirim

Hatıralar gelir ve gider

Sen hep istediğim her şeysin

Sen hep bildiğim her şeysin

Senin hayaletinle yaşayarak

Mutlu olabilir miyim

Resimler hikayeyi anlatıyor

Onları duvardan kaldırdım

Zor durumları atlatmak oldukça zahmetli

Çöküşü halen hissedebiliyorum

Hiç beni de düşünüyor musun ?

 

Seni istiyorum

Sadece seni

 

Sıfırdan tekrar başlayabilirim

Ve yeni birisini bulabilirim

Güzel bir çılgınlık

Sadece tutacak bir el

Ama bana sorarsan

Bu aşk gerçek olur muydu ?

 

Hayır, ben seni istiyorum

Sadece seni

 

Seni bir daha tatmak istiyorum

Bir sır ya da günah gibi

Nefes verirken, nefes alırken

Benim için başka kimse yok

Senden başka

Sadece sen

 

Seni istiyorum

Sadece seni

Seni istiyorum

(tekrarlar)

 


İngilizce


Only You


How can I forget you

Memories come and go

You’re all I've ever wanted

You’re all I've ever known

Can I be happy

Living with your ghost

The pictures tell the story

I took them off the wall

It’s hard enough to get through

I still can feel the fall

Do you even think of me at all?

 

I want you

Only you (repeats)

 

I could start it over

And find somebody new

A beautiful distraction

Just a hand to hold on to

But if you ask me

Would that love be true?

 

No,I want you

Only you (repeats)

 

I wanna taste you again

Like a secret or a sin

Breathin' out breathin in

There is no one else for me

But you

Only you

 

I want you

Only you



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

1=ipegin erkeğe haram olması 2=altının erkeğe haram olması 3=zina yapanın taşlanaraköldürülmesi 4=erkek ve kadinin sunnet edilmesi 5=kabir a...