27 Mayıs 2022

Love in Portofino çeviri

 


Love in Portofino 

Sanatçı: Dalida (داليدا)

Ayrıca seslendiren: Andrea Bocelli, Fred Buscaglione, Motti Marcel Nottea


Şarkı: Love in Portofino


Love in Portofino

I found my love in Portofino

Perché nei sogni credo ancor.

Lo strano gioco del destino

A Portofino m’ha preso il cuor.

 

Nel dolce incanto del mattino

Il mare ti ha portato a me,

Socchiudo gli occhi

E a me vicino

A Portofino

Rivedo te.

 

Ricordo un angolo di cielo

Dove ti stavo ad aspettar.

Ricordo il volto tanto amato

E la tua bocca da baciar.

 

I found my love in Portofino.

Quei baci più non scorderò.

Non è più triste il mio cammino.

A Portofino I found my love.

 

Il y avait à Portofino

Un vieux clocher qui s’ennuyait

De ne sonner que les matines

Quand Portofino

Se réveillait.

 

Mais après cette nuit divine,

On l’entendit sonner un jour

Même jusqu’aux villes voisines

De Portofino

Pour notre amour.

 

Je vois le marié qui m’emporte

Vers le petit chalet de bois

Dont il me fait franchir la porte

En me portant entre ses bras.

 

À chaque fois qu’à Portofino

Le vieux clocher sonne là-haut,

Il chante notre mariage

Vers les nuages

À Portofino.

 

I found my love.

I found my love.

I found my love.

 


Türkçe çevirisi


Portofino'da aşkımı buldum

Portofino'da aşkımı buldum

Çünkü hâlâ hayallere inanıyorum

Kaderin garip oyunu

Portofino'da kalbimi aldı

 

Sabahin tatlı büyüsünde

Deniz seni bana getirdi

Gözlerimi hafifçe kapatıyorum

ve yanımda

Portofino'da

Seni tekrar görüyorum

 

Seni beklediğim gökyüzünün

Bir kısmını hatırlıyorum

O kadar sevdiğim yüzünü hatırlıyorum

Ve öpülecek dudaklarını

 

Portofino'da aşkımı buldum

O öpücükleri bir daha asla unutmayacağım

Yolum artık hüzünlü değil

Portofino'da aşkımı buldum

 

Portofino’da ,sadece sabahları

Portofino uyanırken

Çan çaldığı için

Canı sıkılan

ihtiyar bir çancı vardı,

 

Ama bu ilahi geceden sonra

Portofino’nun komşu şehirlerinde bile

Bir gün bizim aşkımız için

Onun çan çaldığını

İnsanlar duydular

 

Küçük ahşap dağ evine doğru

Beni götüren kocamı görüyorum

Kollarının arasında beni taşıyarak

Beni,kapıdan atlayıp geçiren (kocamı görüyorum)

 

Portofino’da ne zaman

İhtiyar çancı yukarda çan çalsa

Bulutlara doğru

Bizim evliliğimizi dile getirir

Portofino’da

 

Aşkımı buldum

Aşkımı buldum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

1=ipegin erkeğe haram olması 2=altının erkeğe haram olması 3=zina yapanın taşlanaraköldürülmesi 4=erkek ve kadinin sunnet edilmesi 5=kabir a...