14 Nisan 2021

Ölümün Şen Kölesi

 

yorum Ahmet Ormancı


Ölümün Şen Kölesi


Gözü kara denizin Leyla şalından süsü!

Boğazıma dolanıp rüyalarımı ısır!

Köpük köpük dalganın Allah’a âmentüsü!

Yeniden inanç getir, kalmasın aşkım kısır!

Varla yok arasında mahlasım oldu "sıfır"



Yüzükoyun sularda dik yokuşlar arardım

Kolayına kaçmazdım, aşkı yakarken temmuz

Karanlık geçitlerden ay yüzünü sorardım

Günden güne çökerken aynadaki bu yavuz

Nereye kayboluyor kalbimdeki kılavuz?


Sırtımdaki ağırlık rüzgâr gücünü aştı

Nasıl aktı elimden geçmişteki ihtişam?

Endişe köprüsünde nefesim sıkılaştı

Sırların arasında neşe vermezken yaşam

Yüzümü saklayarak ağladım akşam akşam


Gelecek günlerimden kâbuslar nemalandı

Vuslatın zirvesine çıkmak isterken indim

Umutla uçacakken kederler havalandı

Bereket arkasında kırıntıyla yetindim

Ve yağız attan düşüp naçar kırata bindim


Ey aklı âtıl eden ayrılık zelzelesi!

Adım yazılsın taşa "Ölümün şen kölesi"


31.01.2013

Müjgân Akyüz Dündar


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

1=ipegin erkeğe haram olması 2=altının erkeğe haram olması 3=zina yapanın taşlanaraköldürülmesi 4=erkek ve kadinin sunnet edilmesi 5=kabir a...