14 Eylül 2013

Neden blog

bilim, din, bitkiler, sağlık, kitap, moda, serbest, yazılarım, yemek tarifleri, ünlü yazar ve şairler, şiir tahlili, şiirlerim,siir,blog yaşama dair...



En öncesinde zamanımı verimli ve eğlenceli geçirmek için zevk alabildiğim uğraşları buluyorum. Boş zaman diye bir şey yok aslında da genel bir tabir olduğu için çalışma hayatımızdan arta kalan zaman diyeyim, işte bu vakitleri blogla değerlendirmek istedim. 

İnsan farklı faaliyetlerle meşgul olunca yorulsa bile yorgunluğunu anlamıyor. Birbirinden farklı alanlarda bazı uğraşlar edinerek (eğer bulabilirsem) boş zamanlarımı değerlendiriyorum.

En eğlenceli kısmı da blog düzenlemeleri yaparken HTML  CSS vs bilgisi, temalarla oynamayı öğrenmek ve bunları uygulamak oluyor. Bazen boz yap yeniden başla çok yaptım. Şu aralar SEO üzerinde araştırma yapmaya başladım. Çünkü analizlerde sitede bazı hatalar çıkıyor, onları çözmek için de SEO kursları diye bir site buldum.

Artık düzeltir miyim, yoksa hepten bozar mıyım? Zaman gösterecek. Konuda uzman olanlara mutlaka basit geliyordur bu düzenlemeler. Öğrenince bana da öyle gelecektir eminim.

İyi bloglamalar...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

1=ipegin erkeğe haram olması 2=altının erkeğe haram olması 3=zina yapanın taşlanaraköldürülmesi 4=erkek ve kadinin sunnet edilmesi 5=kabir a...