26 Eylül 2013

Blogunuza kod penceresi koymak

1. YÖNTEM

Bloğunuza kod penceresi koymak için iki basit yöntem daha

hazır uygulama veren SİTE tıkladıktan sonra İlk baştaki 'Paste your text here.' yazan pencereye vermek istediğiniz kodu ekliyorsunuz ve  sol altındaki "biçimi yazı" yazan yere tıklayınca en altta çıkan kodları bloğunuzda HTML olarak yayınlıyorsunuz.

Bloğunuzdaki örnek görüntü alttaki gibi oluyor.


.post code{font-family:"Courier New",monospace;line-height:1.3em;border:4px dotted #DDD;background:#F4F4F4 url(http://1.bp.blogspot.com/-78vDCOHBreM/T0DC8f-sQ7I/AAAAAAAACgQ/T3R8ZxSVGXk/s1600/Code.png) top right no-repeat;margin:10px 0;padding:10px 10px;font-size:13px;display:block} 


2. YÖNTEM
Google driver (kaydı olmayanlara öneririm, gmail hesabı yeterli) dokümanlardan ise daha kolay yaptım. Doküman sayfası açıp yazıya tablo ekledim. Tablonun içine kodları yerleştirdim. Sonra da tabloyu buraya kopyaladım. Pen puldum:))




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

1=ipegin erkeğe haram olması 2=altının erkeğe haram olması 3=zina yapanın taşlanaraköldürülmesi 4=erkek ve kadinin sunnet edilmesi 5=kabir a...