21 Mart 2012

Daha Ne Kadar Büyüyeceğim

 
yorum Deniz Uzuner



beste çalışması Muhammet Baylan


daha ne kadar büyüyeceğim


kış güneşiyle alazlanan karların beyazında

mavi aramaklı bir haldeyim

-mavi müjdedir, mavi umudumdur benim-

tepemdeki cam çatı kırılmadıkça

toz bulutlarından panjurlar gökleri örtmedikçe

dua zikreder gibi, umutlarımı zikredeceğim

kim bilir bir gün döner belki talihim

-mavi müjdedir, mavi umudumdur benim-

sevdiğimi uğurladığım bu sahilde

daha ne kadar bekleyeceğim?


gözlerinde yerleşik iki yuvarlak kara

gecemin yorganıdır onlardan yansıyan ışık

ısındıkça hatırlarım tanıştığımız o ânı

ilk günden son güne böyleyim işte

sana bağımlı, sana alışık

böyleyim işte ben böyle

bakışlarına itaat eden âşık


tüm zamanını bana ayır diyor gözlerin

yan beni beni defa defa an

nefes aldıkça cihan

daha ne kadar (y)anacağım?


sırtüstü denize uzanmış güneş

çıplaklığını seyrediyorum ufuktaki kızıllığın

nefessiz kalıyorum ve kımıldamadan

üfleniyor kulağıma ılık sırlar

"hasretle üşüyen aşkını

sabırla ısıt, sabırla büyüt!" diyor rüzgâr


aşk olsun be(n) aşk!

daha ne kadar büyüyeceğim?


2012

Müjgân Akyüz/MAJ

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

1=ipegin erkeğe haram olması 2=altının erkeğe haram olması 3=zina yapanın taşlanaraköldürülmesi 4=erkek ve kadinin sunnet edilmesi 5=kabir a...