19 Kasım 2011

Farkının Farkındayım Kurban Olduğum

 "Tek kişilik bir azınlık da olsan, gerçek hâlâ gerçektir." 

             - Mahatma Gandhi


Farkının  Farkındayım Kurban  Olduğum


Gözyaşım    gözlerimden  koparken   ince  ince

Ahmed'e  cânân  olan  salavâtla     yıkandım

Zamanım  sabitlendi   ruhum  aşk    giyinince

Târümâr  olsam  bile  ânın  sırrına  kandım

Nefes  alınmaz  sandım,  O  rüyamdan  gidince

Râzı  olup  ağladım, yandım   billâhi   yandım

Ahmed'e  cânân  olan  salavâtla   yıkandım



Yüreğimden   gelen   ses    sessizliğe  tercemân 

Geceler  hatırlattı    susmanın  nâr  rengini

Günâhım  sevaplardan  dilediğinde  emân   

Dualarım  anlattı   hayatımın  cengini

Dertlerim  coşkulara  galebe  çaldığı  ân    

Sevdim  gamlı   şarkının  sükûnet  ahengini

Geceler  hatırlattı    susmanın  nâr  rengini


Senin  kalbinden  güldüm  yine  senli    rüyada    

Hayatı  kopyalayan   düşte  sensiz   durulmaz

Vuslatın   huzurunda   kalsam   iki   dünyada

Çünkü  kurbet  akılda   kışın  bahar   kurulmaz

Yasak  ağır  gelse  de   birkaç   çeki   dünyada  

Kalbimin  kapısına   men  kilidi  vurulmaz  

Hayatı   kopyalayan  düşte   sensiz  durulmaz


Yalvarıyorum  sana  düşlerin  muhâfızı

Muhammed'in  yüzünü  rüyalarıma   kabzet

Hasretimi    hıfzeden     muhabbetin   hâfızı 

Yırt  âminsiz  vaktimi!  Hiç  yaşanmadı  farzet

Kederli   bulutların    sevinç  veren  yıldızı    

Bu  tutkunun   vasfını  sonsuz  göklere   arz  et  

Muhammed'in  yüzünü  rüyalarıma   kabzet


Gönüllü  çobanıyım  sırtındaki  urbanın

Kurbanıyım, kurbanda  kurban  olan  kurbanın

Ya  Muhammed!  Nurunun  açtığı  arkındayım  

Arşımdaki  yerinin   farkının  farkındayım


2011

Müjgân  Akyüz Dündar

1=ipegin erkeğe haram olması 2=altının erkeğe haram olması 3=zina yapanın taşlanaraköldürülmesi 4=erkek ve kadinin sunnet edilmesi 5=kabir a...