03 Kasım 2013

olum cozum degil

 Ölüm de çözüm değil

 



 Aşkın’ dün de, bugün de bana ezgiydi keza

 ’Dinsiz’ olsa hak etmez belki de böyle ceza



 Görünmüyor âtimde kavuşmaya alâmet

 Bana düğündür senin resmettiğin kıyâmet

 Mahşer kurulduğunda feryadımı duyar da

 Mutluluk kıyâmetim kopar mı o diyarda

 Sevgin; hâlâ düşümde sanki boyun askısı

 Çıksa artık yazgımdan nâr’ın ağır baskısı


 Son nefesim de çıksa diyerek gözlüyorum

 Ölüm de çözüm değil nasıl da özlüyorum



 Tortu kadar mutluluk şu bahtımı örtmüşken

 Bende umut arama ölüm ömrü dürtmüşken

 Gün; geceye giderken yine yakıyor yaram

 Bugün de duyuluyor nalan nağmeli naram

 Su bile tat vermiyor gönüller elemliyken

 Dertleri âlâ sayan mahmum gözler nemliyken


 Son nefesim de çıksa diyerek gözlüyorum

 Ölüm de çözüm değil nasıl da özlüyorum



 Sesime bir kulak ver bîkarar kaldığında

 Haberini mutlak sal son karar aldığında

 Uzletteki gözyaşım kirpiklerimden düşen

 Aşkın sessizliğini hıçkırıklarla deşen

 Zamana yalvarırım kapansa kara kitap

 Ölüm de olsa gelsin, gök kubbeden bir hitap


 Son nefesim de çıksa diyerek gözlüyorum

 Ölüm de çözüm değil nasıl da özlüyorum



 ’Aşkın’ dün de bugün de bana ezgiydi keza

 ’Dinsiz’ olsa haketmez belki de böyle ceza

 Yaşıyorum vuslatın eteğine yapışık

 Gördüğüm rüya bile ayrılığa alışık

 Zeminde tuğla kaygan beden göçe uzanır

 Dâvetkar toprak şimdi beni benden kazanır


 Son nefesim de çıksa diyerek gözlüyorum

 Ölüm de çözüm değil nasıl da özlüyorum



 07 Ocak 2010

 Müjgân Akyüz Dündar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

1=ipegin erkeğe haram olması 2=altının erkeğe haram olması 3=zina yapanın taşlanaraköldürülmesi 4=erkek ve kadinin sunnet edilmesi 5=kabir a...