03 Kasım 2013

ask mecradan sapmakta

 

Yorum Fatih Şahin Işık



Aşk  mecradan sapmakta


 Bakındım telâşeyle odamda sağa sola

 Her tabloyla derdime bir dert daha ekledim

 Aklım senli dünümde gözüm düşüyor yola

 Meşakkatli gözlerin füturuyla bekledim


 Bil ki seni beklemek doğum sancısı gibi

 Seni beklemek inan talihsizlik terkibi


 Yıllar zulüm yüklerken kelebek kanadıma

 Gönderdim bilinmeze, canıma ok sapladım

 Sağanak yağmur gibi gam yağarken adıma

 Ruhumu eze eze bitmeyen dert topladım


 Seni hâlâ beklemek aklıma hakaret mi?

 Böyle bekleyebilmek yoksa bir marifet mi?


 Gecelerin bedeni çarmıhlara gerildi

 Mevsimlerin başında hoşçakala alıştım

 Gitmelerin nedeni, kuşkular gösterildi

 Verdiğin kasavetin çözümüne çalıştım


 Çaresizce beklemek huzurumu terkediş

 Seni beklemek her gün kana hasret zerkediş


 ’Son’ yazılan sahnede sonu kabul etmeyip

 Aynı filmi yeniden başa alıp izledim

 Unut onu diyene asla kini gütmeyip

 Sabrı boğan sabrımla yollarını gözledim


 Her gün seni beklerken yanmaya daldı ömrüm

 Mahzun olmuş kalbimle bil ki kısaldı ömrüm


 Destursuzca haykırdım sesimi duyman için

 Ayrılık korkusuna biçare el uzattım

 Gururumu da kırdım aşkımı sayman için

 Viran olan gönlümü yalnız senle kuşattım


 Seni bunca beklemek kör kütük bir sarhoşluk

 Gelmemen ihtimali âtimi saran boşluk


 Nar yakan düşlerimde tek sanayken temâyül

 Beni biraz avutan gözyaşımdaki tuzdu

 Aşkım, Mecnun aşkına oluyorken tekabül

 Dil susuz, dudak susuz vaha bile susuzdu


 Kaç kitap yazmam gerek hasreti anlatmaya?

 Bakışımın özeti yetsin vuslat tatmaya!


 Varlığın yoksa bile gölgen beni öpmekte

 Kurşun sıksın göğsüme eğer dolmuşsa vadem

 Yarınlar seni ister, hayalini tepmekte

 Mahşere koyma aşkı dayanmıyor iradem


 Bak, s/aklandı aşkımız fırtınalar kopmakta

 Bitir şu bekleyişi! Aşk, mecradan sapmakta


 Müjgân Akyüz Dündar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

1=ipegin erkeğe haram olması 2=altının erkeğe haram olması 3=zina yapanın taşlanaraköldürülmesi 4=erkek ve kadinin sunnet edilmesi 5=kabir a...