02 Ekim 2013

kalabalik engel degil

 Kalabalık Engel Değil


Sokaklar  hareketli   içimse  durgun  sessiz

Birbiriyle  kesişen  yolları  geçiyorum

El  kadar  toprak  için   kavgayı  seçerken  siz

Zühresine  uyanan   bir  hayat  seçiyorum


Gerçeği   çarpıtırsa   âlim  ilmini vurur  

Bilgiyi  hançerleyen,   ilmin  âfeti  gurur

Gururun  muhtevası  idrâk  suyuyla  kurur

Nefsimi  kuruttukça  fakrımı  içiyorum


''Büyük  cihad  nefsimde''   sözünün  eserince

Yaradana  yönelmiş    başak  tohum  serince

Kökündeki    zikrini    meyvesine   verince

Kapanmış  kulağımı  bu  sese  açıyorum

 

Yanlış  uzlet  içinde    aradım   kurtuluşu

Gerçek   rüzgârlarımın  önderi   simurg  kuşu

Yol  bilmeyen  başıma   doldurdukça  bu  hûşu

Kalabalık  içinde    ruhuma   kaçıyorum


Fakr: Cenab-ı Hakk'a karşı fakrını, ihtiyacını hissetmek.

Hûş: Akıl, fikir, ölüm



2011

Müjgân Akyüz Dündar


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

1=ipegin erkeğe haram olması 2=altının erkeğe haram olması 3=zina yapanın taşlanaraköldürülmesi 4=erkek ve kadinin sunnet edilmesi 5=kabir a...