22 Eylül 2013

Rabita siir mujgan ses necla

çiçek
güzel çiçekler

Oka tıklayıp dinleyebilirsiniz



Rabıta



Kaç âminle bitecek ruhumdaki açlığım? 
Tek bir şey öğrenmiştim, o da; mutlak hiçliğim


Günlerim sıra ile gidiyorken idama
Mevsimlerden Yunus’un önünde kapı çaldım
Kırık camlar gibiyken, c/emre doldu odama
Temiz başlangıç için önce bir abdest aldım
"Ekber Allah" diyerek âlemi seyre daldım




Fethedildi solumdan yorgun renkli vücudum
Gecem "Allah" lafzını doya doya içince
Gururumu toprağa gömdü yeşil umudum
Sultanlar makamından, tevazuya geçince
Kendi nefsimi kendim alçaltmayı seçince


Yunusa meyledince varlığımı erittim
Sükûtuma söz oldu hikmet fışkıran canlar
Kalabalık dışında aşkı bulmaya gittim
Yalnızlık ilahisi sever aşık olanlar
Zahir ile batının birleştiği o anlar


Elbisemi nur ile diktiğim günden beri
Desteği bıraktılar coşkusuz seyirciler
Şirkin göbek bağını kestiğim dünden beri
Sözlerimde dondular imansız zehirciler
Darağacı kurdular küfürlü fikirciler


Vurulduğum her an’da içime sürgündeyim
Gözyaşlarım ağlarken elimdeki duaya
Alâim-i Semâ’da secdenin rengindeyim 
Dilim "Kerim" dedikçe gönlüm gider a’laya
Başlarım ruh evimden Allah’a rabıtaya 



2011
Müjgân Akyüz Dündar/MAJ

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

1=ipegin erkeğe haram olması 2=altının erkeğe haram olması 3=zina yapanın taşlanaraköldürülmesi 4=erkek ve kadinin sunnet edilmesi 5=kabir a...