02 Ekim 2013

Ben mi Bilmem Sevmeyi

 Ben mi Bilmem Sevmeyi


Gamla yüklü gönlümü ne kadar tanıyorlar

Aşktan söz etmediysem, sevmem mi sanıyorlar

Gıyâbımda demişler "Aşkı yazmıyor" diye

Sizde sıdk tek vurgunluk, benimki ölesiye

Adımı gurur ile beraber anıyorlar

Aşktan söz etmediysem, sevmem mi sanıyorlar



Kaç kez zincir kırdıysam ziftlendi kader rengi

Vurgunlardan bozuldu yüreğimin ahengi

Sizi doğuran aşklar benim gülmeme engel

İştiyakla bekliyor düğünüm olan ecel

Aşkımı kaybedişim bin kıyametin dengi

Vurgunlardan bozuldu yüreğimin ahengi


Kim, nereden bilecek ödediğim diyeti

Siyah aydınlıklarda beklerken nihayeti

Sürgüne sürüklüyor ferasetsiz dalgalar

Bir içimde kendimle bir de sizli kavgalar

Yaşam basamağında kırıyor dirayeti

Siyah aydınlıklarda beklerken nihayeti



Gönlümü "Aşksız gönül!" diye gösteren parmak

Nasıldır yaşadın mı sabahlarda kararmak

Sen güne müptelâyken, zindanım; gülüm benim 

Kutsal gördüğüm aşkta, fermanım; ölüm benim

Bastığım toprak ister, onun sinine varmak

Nasıldır yaşadın mı sabahlarda kararmak



Dil, aşktan bahsedince o mezarda susuyor

Susuyor yanmış içim membadayken susuyor


Müjgân Akyüz Dündar

1=ipegin erkeğe haram olması 2=altının erkeğe haram olması 3=zina yapanın taşlanaraköldürülmesi 4=erkek ve kadinin sunnet edilmesi 5=kabir a...