19 Kasım 2011

Seninle Ölmek İstiyorum İngilizce

 Seninle  Ölmek  İstiyorum


Yüreğini dinle   yalnızca  yüreğini

Ve söyle  bana  gitmek istediğin yeri

Bilmek istiyorum  

Bilmek istiyorum

Seninle  orada  ölmek  istiyorum


Devlerin hakkı yok cüce olmaya

Kalbime  daha  çok  büyümelisin

Getir  gündüzünü  içime 

Güneşim  ol  ve   güneşim  kal

Gideceğin  yere  beni  böyle  al

Bilmek istiyorum  

Bilmek istiyorum

Seninle  orada  ölmek  istiyorum


Bıraktığın  yerdeyim  öylece  yaralı

Kalkanımı  aldığın  kalede  kalıyorum

Kuralsız  savaşından  hüzün   yakalıyorum

Beni de  götür  ve  bitir  bu  savaşı

Bir  bakışla  kuralım   sonsuz  barışı   


Yüreğini dinle   yalnızca  yüreğini

Ve söyle  bana  gitmek istediğin yeri

Bilmek istiyorum  

Bilmek istiyorum

Seninle  orada  ölmek  istiyorum


2011

Müjgân Akyüz Dündar


********


I want to die with you


 Listen to your heart, only your heart

 And tell me where you want to go

 I want to know

 I want to know

 I want to die there with you


 The Giants do not have the right to be a dwarf

 You should grow in my heart more

 Bring inside me your  day

 Become my Sun and stay as my sun

 Take me to the place where you go

 I want to know

 I want to know

 I want to die there with you


 'Im where you left me and injured

 Staying at the castle where you take my shield 

 I catch grief from your unregulated War

 Take me with you and end this war

 Let infinite peace at a glance


 Listen to your heart, only your heart

 And tell me where you want to go

 I want to know

 I want to know

 I want to die there with you


2011

Müjgân Akyüz Dündar

1=ipegin erkeğe haram olması 2=altının erkeğe haram olması 3=zina yapanın taşlanaraköldürülmesi 4=erkek ve kadinin sunnet edilmesi 5=kabir a...