18 Nisan 2021

Tevbe ve şifa için devamlı oku

 "Allahümme Rabbe'nnâsi müzhibe'l ye'si 

işfi en-te'şşâfi lâ şâfi illâ ente işfi

 şifâen lâ yuğâdiru seka-men."


Manası: "Ey insanların Rabbi ve bütün ıstırapları

 gideren yüce Allah'ım! Senden başka şifa 

verecek yoktur; yalnız Sen şifa verirsin. 

Ona (hastaya veya bana) öyle bir şifa ver ki, 

üzerinde (hastada veya bende) 

hastalığın en ufak izi bile kalmasın."



Tevbe suresi 128. ve 129. 


Lekad câekum resûlun min enfusikum azîz(azîzun), 

aleyhi mâ anittum harîsun aleykum bil mu’minîne 

raûfun rahîm(rahîmun).


Andolsun ki; size, sizin içinizden 

azîz bir Resûl geldi.

 Sizin üzüldüğünüz şey, O'na ağır gelir 

(O'nu üzer).

 Size çok düşkün, mü'minlere şefkatli 

ve merhametlidir.



Fe in tevellev fe kul hasbiyallâh(hasbiyallâhu),

 lâ ilâhe illâ hûve, aleyhi tevekkeltu ve

 huve rabbul arşil azîm(azîmi).


Bundan sonra eğer onlar dönerlerse, 

o zaman onlara şöyle de:

 “Bana, Allah yeter (kâfidir), 

O'ndan başka ilâh yoktur. 

Ben, Allah'a tevekkül ettim (güvendim). 

Ve O, azîm arşın Rabbidir.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

1=ipegin erkeğe haram olması 2=altının erkeğe haram olması 3=zina yapanın taşlanaraköldürülmesi 4=erkek ve kadinin sunnet edilmesi 5=kabir a...