10 Ekim 2013

gidersem



 Gidersem(n)


Senli  şiirlerimde  büyüyor  hecelerim

Kendimi  unutsam  da  unutmam hiç yâdını

Kirpiğime  misafir  yaşlarla  gecelerim

Seni anmakla  buldum  şiirlerin tadını

Hüzünlü şiirlere yazdıysam da adını

Seni anmakla  buldum  şiirlerin tadını


Ben  gidersem  gülüşün  bir müddet biter, evet

Sen  gidersen  varlığım  yanarak  yiter, evet

Bir  damlacık  gözyaşın   acımdır  ilelebet

Seni anmakla  buldum  şiirlerin tadını

Hüzünlü şiirlere yazdıysam da adını

Seni anmakla  buldum  şiirlerin tadını


Ben gittiğimde neşen azalır  biraz belki

Sen  gittiğinde  benim etlerim  kopar sanki

Sensiz  hayat  düşünmek kıyamettir  inan ki

Seni anmakla  buldum  şiirlerin tadını

Hüzünlü şiirlere yazdıysam da adını

Seni anmakla  buldum  şiirlerin tadını


Gidersem,  gökyüzüne yeni  yıldız ekilir

Gidersen,  kâinatın senli  pimi  çekilir 

Şiirimde  yokluğun, söyle nasıl çekilir 

Seni anmakla  buldum  şiirlerin tadını

Hüzünlü şiirlere yazdıysam da adını

Seni anmakla  buldum  şiirlerin tadını 


Müjgân Akyüz Dündar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

1=ipegin erkeğe haram olması 2=altının erkeğe haram olması 3=zina yapanın taşlanaraköldürülmesi 4=erkek ve kadinin sunnet edilmesi 5=kabir a...