22 Ekim 2013

Besmele

 Be Besmele

Akşamcı dörtlüklerde sözcük günah içerken

Kötüye gül takardı sarhoş olunca kalem 

Ayyaş ilham meleği ikiyi dört seçerken

Dışına kir akardı, şerre dalınca kalem 

Kötüye gül takardı sarhoş olunca kalem



Alfabenin ruhu aç, maddenin buhranında 

Oldum, piştim zannında manasız işaretler 

Gayyaya düşmez mi söz uhrevi söz yanında

Bağışlanma anında yetersiz kefaretler 

Oldum, piştim zannında manasız işaretler 


Hastalığı yaymaya kötü bir hücre yeter

Komalık olmuş harfler sokaklarda süründü 

Mânânın iliğine yayılan habis kanser

Hak söylerim sanarken nifaklara büründü 

Komalık olmuş harfler sokaklarda süründü


Sanki kızıl gövdeli marduk çarptı uslara 

Dokuz aydır beslenen ulvi ses doğmaz oldu

"Be" siz başlayan tümce kir kattı elmaslara 

Sürur için beklenen rüyaya yeis doldu 

Dokuz aydır beslenen ulvi ses doğmaz oldu 


II.

Beşeriyyet romanı hüznümü anlatamaz 

"Be" "Şer’iyye(t)" diliyle yalvarmak istiyorum

Namazsızlık zamanı, kokunu koklatamaz 

Elif Lâm Mîm sırrına tez varmak istiyorum

"Be" "Şer’iyye(t)" diliyle yalvarmak istiyorum


Aklımızı ayıltsın göklerdeki okyanus

Ey cümlenin sahibi! Ey harflere hükmeden!

Senin izninle biter imgelerdeki kâbus

Sarhoş dile îman ver! Şeytan, sözü bükmeden

Ey cümlenin sahibi! Ey harflere hükmeden!


Bir nur ver ki nurundan, içtikçe ayılalım

Zihnimiz parladıkça âlem ayılmak görsün

"Be" den ilham aldıkça tövbekâr sayılalım

Şehvetten uzak ilham inanç ağını örsün 

Zihnimiz parladıkça âlem ayılmak görsün


Ekim 2010

Müjgân Akyüz Dündar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

1=ipegin erkeğe haram olması 2=altının erkeğe haram olması 3=zina yapanın taşlanaraköldürülmesi 4=erkek ve kadinin sunnet edilmesi 5=kabir a...